-
Posts
621 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
9
Reputation Activity
-
regeletau got a reaction from Cerbw90 in Gamemode RoFixed rezolvat/editat By REGEE
luati si voi bai astia
// Am editat gamemode-ul pana la versiunea curenta asemanator bugged vechi.
// este destul de stabil gm-ul daca aveti timp va poate iesi ceva ok.
download 1:
This is the hidden content, please Sign In or Sign Up download 2:
This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Baza de date: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
virus:
This is the hidden content, please Sign In or Sign Up cersesc si eu un +1 vtm.
-
regeletau got a reaction from ZecoF in Gamemode de la 0 - by AntiF1x
nu ma int, vr sa fac post-uri :))
-
regeletau reacted to s0nyx in [RAGEMP]GAMEMODE MIHAIADV FREE
Daca si eq e prost, tu esti o persoana relevanta topicului. (no)
-
regeletau got a reaction from Flint in [RAGEMP]GAMEMODE MIHAIADV FREE
Prostia lui e putin sub prostia ta, deci sunteti aproape la acelasi nivel stai jos ai 2 pe azi 📿
-
-
regeletau reacted to consty in Servicii web-developing - consty
Mereu e loc de mai bine; dar, am inceput recent sa ma canalizez pe optimizari si SEO.
Partea de design nu stiu exact la ce te referi, dar, stiu ca este loc de mai bine.
UP!
-
-
regeletau got a reaction from BBGaming in OFER SERVICII php/html
Nu cred ca esti in masura sa oferi servicii de calitate daca nu ai ceva experienta in spate.
Dar daca oferi servicii gratis pentru ati dezvolta cunostintele recomand in rest mai munceste no offense
-
-
regeletau got a reaction from Dani3l. in OFER SERVICII php/html
Nu cred ca esti in masura sa oferi servicii de calitate daca nu ai ceva experienta in spate.
Dar daca oferi servicii gratis pentru ati dezvolta cunostintele recomand in rest mai munceste no offense
-
regeletau got a reaction from MihaiT11 in Gamemode blue.bugged.ro modular
Pfai iar apare kkt-ul asta de bugzone si codul lui antic...
-
regeletau reacted to Gabriel03 in Gabriel03 - Servicii web
Username: Gabriel03 Varsta: 16 ani Ce fel de servicii oferi?: aplicatii web front-end sau back-end, templateuri in html,css si js, creare API-uri. Pret: in functie de cerinte Detalii de contact: Gabriel03#3616 sau gabrielpetre04@gmai.com Alte precizari: Daca doriti mai multe detali aveti websiteul meu, petregabriel.xyz.
-
regeletau got a reaction from Dani3l. in Voyager4 scripterul minune.
*mai ceri si 1000e euro pentru un gm cu sisteme furate si cu asa zise 'functii optimizate la maxim', dupa spusele tale dar tu folosesti streamer ca sa intri in caze / bizzuri si foreach la sms-uri si la OnPlayerText folosesti foreach de player*
coaie asta ma rupt :)))))
P.S 1K euro, hai sa fim seriosi 😄 pe porcaria aia.
-
regeletau got a reaction from Gabriel03 in Voyager4 scripterul minune.
*mai ceri si 1000e euro pentru un gm cu sisteme furate si cu asa zise 'functii optimizate la maxim', dupa spusele tale dar tu folosesti streamer ca sa intri in caze / bizzuri si foreach la sms-uri si la OnPlayerText folosesti foreach de player*
coaie asta ma rupt :)))))
P.S 1K euro, hai sa fim seriosi 😄 pe porcaria aia.
-
regeletau reacted to L0K3D in Tutorial - Tips & Tricks
Cateva lucruri ce va pot economisi timpul de lucru cat si optimizarea modului de joc, unele din ele sunt deja postate pe forumul oficial SA:MP insa nu toti le folosesc sau nu le cunosc.
Multiple actiuni intr-o declaratie: sendInfo(playerid) { new a = 4, mStr[20]; format(mStr, sizeof(mStr), "Var a = %i", a), SendClientMessage(playerid, -1, mStr); } * odata ce stim marimea string-ului o putem scrie direct, fara sa mai apelam la sizeof
Operatorul ternary Folosind acest operator poti economisi timp si spatiu, structura: conditie ? adevarat : fals
new a = 5, b = 4, c; if(a > b) c = a; else c = b; // operatorul ternar c = (a > b) ? a : b; // ca parametru actual printf("c = %i", (a > b) ? a : b); Atribuim valori variabilelor ce sunt folosite ca parametri actuali O alta metoda ce te ajuta sa economisi timp/spatiu dar si sa ai un cod mai aranjat
new a; // acest cod printf("%i", a = 5); // sau acest cod a = 5, printf("%i", a); // fac acelasi lucru Atribuirea mai multor variabile aceeasi valoare Daca ai 2 sau mai multe variabile si vrei sa le setezi aceeasi valoare (de exemplu 1), nu e nevoie de le egalezi pe fiecare in parte cu 1;
new a, b, c; a = b = c = 1; // in loc de: a = 1, b = 1, c = 1; Creaza variabilele la timpul lor Nu va grabiti sa creati variabilele, mai jos va voi da un exemplu si va voi spune de ce:
Am creata variabila para prea devreme, inca nu aveam nevoie de ea. In caz ca jucatorul nu corespunde cerintelor din primul if, variabila nu va fi folosita mai departe, deci a fost creata aiurea.
Functii public - nu toate functie necesita sa aiba cuvantul public in fata (doar in cazul in care e apelata de un timer, CallLocalFunction, CallRemoteFunction, de un query). Callback-urile ce ne le ofera SA:MP-ul necesita folosirea sa.
stock - nu este un tip diferit de functie fata de cele publice, cum cred multi. E un modificator ce ii spune compilerului sa nu trimita warning-uri in cazul in care o functie sau o variabila este creata insa nu e folosita:
Unii din voi probabil folosesc aiurea acest modificator, e posibil sa aveti functii pe care nu le folositi si nu le veti folosi niciodata si totusi nu sunteti anuntati de compiler.
Conditiile in loop Conditiile din header-ul unei bucle (loop) sunt foarte importante, la mai multe iteratii se va simti diferenta dintre o conditie scrisa gresit si una scrisa corect, insa va dati seama daca aveti mai multe bucle scrise aiurea apelate de mai multi playeri odata? Sigur se va simti.
for(new i; i < GetPlayerPoolSize(); i++ ) { // ceva } * GetPlayerPoolSize se va efectua la fiecare iteratie, la un numar mare de iteratii se observa diferenta.
for(new i, j = GetPlayerPoolSize(); i < j; i++ ) { // ceva } * GetPlayerPoolSize se va efectua doar la prima iteratie.
Creearea variabilelor intr-un loop for(new i; i < GetPlayerPoolSize(); i++ ) { new count; if(IsPlayerAdmin(i)) count++; } Nu e corect sa initializam o variabila in interiorul unui loop, ea va primi mereu valoarea 0 iar incrementarea de mai jos va fi degeaba, deoarece valoarea acestei variabile se va reseta la urmatoarea iteratie, varianta corecta:
for(new i, count; i < GetPlayerPoolSize(); i++ ) { if(IsPlayerAdmin(i)) count++; } Cum aflam linia unde a fost apelata o functie Ca exemplu vom folosi functia CreateVehicle. Sa zicem ca aveti un timer ce creaza o masina intr-o anumita locatia insa voi nu stiti care din el e, putem afla foarte usor linia unde este apelata functia CreateVehicle folosind directivele pre-processor pentru a crea un macro:
#define debug_CreateVehicle(%0, %1, %2, %3, %4, %5, %6, %7) printf("** debug_CreateVehicle called on line %d", __line), CreateVehicle(%0, %1, %2, %3, %4, %5, %6, %7) Cand functia CreateVehicle va fi apelata se va afisa mesajul respectiv in consola.
(!) Pe parcurs voi mai adauga cateva informatii.
-
regeletau got a reaction from Alessandro in Gamemode RoFixed rezolvat/editat By REGEE
luati si voi bai astia
// Am editat gamemode-ul pana la versiunea curenta asemanator bugged vechi.
// este destul de stabil gm-ul daca aveti timp va poate iesi ceva ok.
download 1:
This is the hidden content, please Sign In or Sign Up download 2:
This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Baza de date: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
virus:
This is the hidden content, please Sign In or Sign Up cersesc si eu un +1 vtm.
-
regeletau reacted to speedy29 in Speedy's gamemode
Salut all, inainte de toate vreau sa va zic 2-3 vorbe despre mine. Numele meu real este Casian, am 20 de ani si lucrez la o firma de electromotive (da eu va fac computer-ele de bord la la cazane(fara hate, e o gluma)) iar ca job secundar sunt fotograf. Timpul liber mi-l petrec la prietena sau pe pc, jucand jocuri etc. Nu stiu daca ma cunoaste multa lume cu acest nume, inainte eram moderatorul Kihara de pe pawno.ro, infine nu are nici o relevanta, Ideea e ca, am decis sa lucrez la un gamemode de la 0, ceva chiar serios, nu ca adaug 2-3 comenzi si gata, upload, o sa incerc sa fac ceva cat de complex, mai ales ca am timp liber datorita carantinei, ca nu prea am ce face inafara de a merge la servici si inapoi :).
Vreau sa ma axez pe un gamemode rpg cu economie tip b-zone, nu veniti cu hate ca de ce i-am ales pe ei, pentru mine b-zone > bugged.
Ca si new.pwn o sa folosesc gm-ul de la 0 al lui Leonard, mi se pare genial pentru a incepe ceva de la 0. Si cam atat cu vorbele, sa incepem treaba! btw voi puteti da un +1 daca v-am starnit curiozitatea
#stayhome
-
regeletau reacted to LaidoPvP in Ofer Servicii Scripting - Daedric-Fox
Nu recomand, in descriere scrie ceva si cand ii scrii e altceva, cere avans-uri si porcarii, primadata dupa parerea mea trebuie sa dovedesti ca nu esti de sezon si esti cunoscut, si dupa sa ceri in avans. Parerea mea acum mna.
-
regeletau reacted to 577777 in b1g heke gamemode nobilzeus progeiming 2020 sisteme blana furati
Cand am vazut titlul am crezut ca esti analfabet, cand am vazut ca n-ai pus linkul de download in hide, si in topicul cu model scrie mare cu rosu sa pui, m-am convis. L-am pus eu pentru tine.
-
regeletau got a reaction from eternity in Parere - Etrion.ro
o parere sincera..
Este bine aranjata structura, mai aveti de lucrat binisor pe partea de design.
de facut ceva mai unic, nu ca pe toate forum-urile 🙂
in rest e ok.
-
-
regeletau got a reaction from Rusu Fernando FernyZU in [Prezentare] - K1nG
Username: K1nG Nume real: Daniel Vârstă: 17 Unde locuiești: Republica Moldova Ocupație: Programare, video edit, effects Hobby-uri: Programare, editare video. Cum ai aflat de comunitate?: Sunt un membru mai vechi pe leaks, atat si pe vechiu-urile forum-uri de programare. Ce limbaje de programare cunoști?: PAWN, SourcePawn, putin php. Alte precizări: Bine v-am regasit 🙂 -
-
regeletau got a reaction from TheRexAdv in CSS - Snowfall ca pe panel-ul OG-TIMES
Nu am ce sa mai zic, doar v-a las css-ul.
<style> #snowFall { background:none; font-family: $fontfamily; height: 100%; left:0; position: absolute; width: 100%; z-index:1; pointer-events: none; background-image:url('https://s3-us-west-2.amazonaws.com/s.cdpn.io/426955/S1.png'), url('https://s3-us-west-2.amazonaws.com/s.cdpn.io/426955/S2.png'), url('https://s3-us-west-2.amazonaws.com/s.cdpn.io/426955/S3.png'); -webkit-animation: snowFall 10s linear infinite; -moz-animation: snowFall 10s linear infinite; -ms-animation: snowFall 10s linear infinite; animation: snowFall 10s linear infinite; } @-webkit-keyframes snowFall { 0% { background-position: 0px 0px, 0px 0px, 0px 0px;} 50% {background-position: 500px 500px, 100px 200px, -100px 150px;} 100% {background-position: 500px 1000px, 200px 400px, -100px 300px;} } @-moz-keyframes snowFall { 0% { background-position: 0px 0px, 0px 0px, 0px 0px;} 50% {background-position: 500px 500px, 100px 200px, -100px 150px;} 100% {background-position: 500px 1000px, 200px 400px, -100px 300px;} } @-ms-keyframes snowFall { 0% { background-position: 0px 0px, 0px 0px, 0px 0px;} 50% {background-position: 500px 500px, 100px 200px, -100px 150px;} 100% {background-position: 500px 1000px, 200px 400px, -100px 300px;} } @keyframes snowFall { 0% { background-position: 0px 0px, 0px 0px, 0px 0px;} 50% {background-position: 500px 500px, 100px 200px, -100px 150px;} 100% {background-position: 500px 1000px, 200px 400px, -100px 300px;} }</style> <div id="snowFall"></div>
-
regeletau reacted to keNN. in [INCHISE / CLOSED] Aplicații moderator / Moderator applications
REGULI ȘI CERINȚE
Titlul ar trebui să conțină doar "Aplicație moderator - nume utilizator" Pentru a aplica pentru funcția de moderator aveți nevoie de 150 de posturi Abilitatea de a scrie corect gramatical Capacitatea de a lucra in echipă A nu avea sancțiuni grave în trecut Nu creați un topic în bătjocură Trebuie sa aveti minim 15 ani. MODEL DE POSTARE
Vârsta reala: Cum te-ai descrie in cateva cuvinte (cel puțin 20 de cuvinte)?: De ce aplici pentru această funcție?: Ce categorie ți-ai dori să o moderezi?: Adresă de contact (ex: Discord): Alte informații suplimentare:
English version