Jump to content
Welcome, Guest
Existing user? Sign In

Sign In



Or sign in with one of these services

Sign Up

L0K3D

Mod. SA:MP
  • Content Count

    352
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

L0K3D last won the day on September 30

L0K3D had the most liked content!

4 Followers

About L0K3D

  • Rank
    eureka.ro
  • Birthday 06/23/2001

Profile Information

  • Gender:
    Bărbat
  • Location:
    Moldova

Recent Profile Visitors

2,278 profile views
  1. Daca toti fac asta, nu inseamna ca si tu ar trebui sa o faci. Nu am sa las reply in fiecare topic in parte sa le spun asta.
  2. Ajung atatea posturi cu recomand si prostii, daca doriti sa recomandati pe cineva puteti sa-i apreciati primul post, e de ajuns. @LolyAdv si tu la fel, inceteaza cu posturile astea ("multumesc"), poti face acelasi lucru pe care l-am mentionat mai sus. 80% din topicul asta e plin de off-topic.
  3. Citeste regulamentul, topic closed.
  4. Problema a fost rezolvată. Topic închis!
  5. Problema a fost rezolvată. Topic închis!
  6. Pe localhost nu e nevoie sa pui extensiile la pluginuri in server.cfg. Verifica daca ai instalate: DirectX, Visual C++ Redistributable, .NET Framework (x86).
  7. Cand ma eliberez, voi incepe sa ma ocup de organizare, probabil voi concura si eu.
  8. Mai las topicul activ pana pe 15.09.2019, daca nu va fi cineva interesat sa participe voi inchide topicul.
  9. https://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayerTextDrawSetString - ai si un model pe wiki, te poti conduce dupa el.
  10. Problema a fost rezolvată. Topic închis!
  11. Imagini: https://imgur.com/a/B6AtLlF Codul sursa: https://pastebin.com/d9ELEiFQ Coordonate: AddPlayerClass(72,340.7325,164.4487,1020.0258,340.9029,0,0,0,0,0,0); Interior: 3 Un interior facut ceva timp in urma, cine doreste il mai poate completa.
  12. Pune undeva sus, langa alte define-uri acest cod: #define debug_CreateVehicle(%0, %1, %2, %3, %4, %5, %6, %7) printf("** debug_CreateVehicle called on line %d", __line), CreateVehicle(%0, %1, %2, %3, %4, %5, %6, %7) Si inlocuieste in tot gamemode-ul functia CreateVehicle cu debug_CreateVehicle, dupa care folosesti in joc comanda /car si verifica in consola, iti va arata linia unde a fost folosita functia CreateVehicle.
  13. Nu vad sa egalezi P_Data[iD][pAdmin] cu variabila Level, o poti face in interiorul interogarii, iar in al doilea rand nu accesezi array-ul corect. ...P_Data[iD][pAdmin] = Level, GetName(iD)
  14. Problema a fost rezolvată. Topic închis!

DESPRE NOI

Leaks.ro este o comunitate de discuții legate de programare, gaming, tech, grafică și ajutor în diverse domenii. Este locul potrivit în care vei găsi orice în materie de resurse pentru dezvoltarea proiectului tău.


ACEST SITE APARȚINE ȘI ESTE ADMINISTRAT DE LEAKS GROUP SRL


Hosting provided by SiteBunker.ro SSL Secured

UTILE

Theme
Language
Contact Us
×
×
  • Create New...