Jump to content

L0K3D

Mod. SA:MP
  • Content Count

    373
  • Donations

    0.00 EUR 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

L0K3D last won the day on November 23 2019

L0K3D had the most liked content!

4 Followers

About L0K3D

  • Rank
    eureka.ro
  • Birthday 06/23/2001

Profile Information

  • Location:
    Moldova

Recent Profile Visitors

2,524 profile views
  1. Nu stiu cum e facut acest sisteme comunitatile respective, prezinta-mi un video/poze.
  2. Nu vad nici un cod legat de mSelection, tu vrei sa adaugi mai multe skin-uri la /buyclothes sau?
  3. Buna admin nab de pe t4p
  4. Salut tuturor, pe 1 Martie vreau sa postez noul update al proiectului insa vreau sa termin unele chestii si sa rezolv unele buguri existente. As aprecie daca ma veti ajuta la acest capitol, va voi lasa o lista cu toate update-urile mai jos, cine are timp si chef poate intra pe server pentru a teste. [16.03.2019] + Comenzi pt. admin: - adaugata comanda /askin pentru admini (1+), isi va seta skin-ul 217; - comanda /fv (fixveh), /flip; + General - rezolvat bugul ce facea ca uneori un jucator sa se poata loga pe contul altui jucator fara sa doreasca sa faca acest lucru; - adaugat systemul de afaceri (partial); - Magazinul de cadouri (afacerea #1): poti cumpara 2 tipuri de cadouri (simple & special), poti da cuiva acele cadouri folosind /mygifts, nu poti deschide un cadou daca nu ti l-a dat cineva (system neterminat) ** Sistemul de cadouri nu e finalizat nu cred ca il voi termina in aceasta versiune, poate in urmatoarea. - adaugate cateva comenzi la factiune, unele buguri rezolvate; + Joburi Illegal Dealer (doar partea pentru cei ce vor sa faca droguri) - sunt 10 lobby-uri pe server, unde toti dealerii pot planta droguri (in cele inactive) si sa le lase pentru aproximativ 20-30 minute pentru a creste definitiv; - odata la aproximativ 5/5.5 minute plantele vor creste cu 20%, cand vor ajunge la 100% jucatorul ce a plantat plantele va primi 100 de droguri iar lobby-ul va fi iar inactiv; - daca jucatorul e offline in momentul in care plantele au crescut complet, acesta va primi un email cum ca "drogurile sale au fost confiscate de politie"; (#todolist) comenzi disponibile: /drugslobbies, /plantdrugs Urmatorul pas pentru acest job este sa creez o fabrica de materiale sau ceva de genul, ceea ce ii va da sansa sa faca si materiale si droguri in acelasi timp. Insa materialele nu vor putea fi facute daca esti offline + Pe partea de cod: - a fost facut un update celor mai importante librarii pe care le foloseam; - crearea checkpoint-urilor a fost schimbata nitel, e mult mai usor sa lucrezi cu ele acum; - la fel si dialogurile de confirmare, a fost schimbata metoda de afisare pentru a face folosirea lor mai usoara; [24.04.2019] // Comenzi pt. admin: - adaugate comenzile: /giveweapon, /flycar, /callpayday // General - systemul de GPS a fost editat, au fost create cateva categorii pentru a fi mai organizat; * Jobul Illegal Dealer (partea pentru Arms Dealers) - Exista un depozit de arme unde sunt pozitionate in jur de 20 de mese pe care dealerii pot crea si testa arme contra unei sume de bani si materiale. - Pentru a folosi </work> trebuie sa fiti in depozitul de arme, veti primi o cutie cu piesele necesare pentru a crea arma, dupa care va trebuie sa o duceti la o masa (va fi setat un CP); - Odata ajunsi la CP, va trebui sa tineti apasat pe unul din cele 4 butoane random, aveti la dispozitie 30 de secunde pentru ca procesul sa ajunga la 100%; - Dupa ce veti finisa prima etapa a jobului, va trebui sa testati arma creata, o sa apara o inima pe masa si va trebui sa trageti in ea pana healthbar-ul va ajunge la 100%; - Exista o sansa de 10% ca in momentul in care tragi sa explodeze arma din motive tehnice (nu veti primi nici materialele, nici banii de la detinatorii depozitului). * Custom Logo (http://eureka.ro/eureka.txd) - Eureka va oferi un fisier in format .txd ce va contine logo-ul comunitatii, cei ce vor sa aiba acel logo in joc va trebui sa il puna in GTA San Andreas/models/txd; - in joc vor folosi comanda </hud> pentru a activa optiunea; - pot fi folosite tool-uri precum TXD-Workshop pentru a schimba imaginea oferita, atat timp cat imaginea va incalca regulamentul serverului, jucatorii vor fi sanctionati (doar in cazul in care ajunge o poza pe forumul comunitatii sau in caz de reclamatie pe panel); - recomand rezolutia imaginii 500x500, cine nu are acel fisier in locatia indicata mai sus, nu va putea sa vada nimic; * Dealership (nefinalizat) - poti achizitiona o masina incepand cu level 3; - o masina poate fi cumparata cu puncte de loialitate ori bani cash; // Anticheat (Nex-AC) - Anti-AirBreak (onfoot/in vehicle) - Anti-teleport hack (onfoot/into/in/between vehicles) - Anti-teleport (pickups) - Anti-FlyHack (onfoot/in vehicle) - Anti-SpeedHack (onfoot/in vehicle) - Anti-Health hack (onfoot/in vehicle) and armour hack - Anti-Weapon hack and (add/infinite) ammo hack - Anti-Special actions hack (including jetpack) - Anti-GodMode from bullets (onfoot/in vehicle) - Anti-Invisible hack - Anti-Money hack - Anti-Tuning hack - Anti-lagcomp-spoof - Anti-Parkour mod - Anti-Quick turn - Anti-Rapid fire - Anti-FakeSpawn - Anti-FakeKill - Anti-Pro Aim - Anti-CJ run - Anti-CarShot - Anti-CarJack - Anti-UnFreeze - Anti-AFK Ghost - Anti-Reconne ** Nu e un anticheat creat de mine, am zis ca e ok sa-l folosesc pe acesta deoarece e un AC bun si nu ar trebui sa mai fac munca in plus. [10.02.2020] - am facut un clean-up bazei de date; - un sistem basic de report: jucatorii pot folosi comanda /report pentru a alege una din cele 3 variante (e blocat, vrea sa faca o afacere, alta problema), adminii pot vedea lista report-urilor active folosind /reports sau inchide unul folosind /cr; - cand un jucator va fi promovat la admin level 1 va primi un mesaj informativ despre cum poate vedea comenzile adminilor; - adaugate log-uri cand un jucator se conecteaza pe server; - toate afacerile existente au devenit functionale (ceea ce tine de produsele lor sau ce mai ofera ele); - adaugate loguri la unele actiuni ale jucatorilor; - adaugate loguri la itemele cumparate din /shop; IP SERVER: 89.34.25.213:7777 Imi puteti da PM pe forum cu bugurile gasite sau sa intrati pe serverul de discord al proiectului (il gasiti in semnatura), aveti canal aparte pentru raportarea bugurilor. Multumesc celor ce vor sa ajute
  5. Cateva lucruri ce va pot economisi timpul de lucru cat si optimizarea modului de joc, unele din ele sunt deja postate pe forumul oficial SA:MP insa nu toti le folosesc sau nu le cunosc. Multiple actiuni intr-o declaratie: sendInfo(playerid) { new a = 4, mStr[20]; format(mStr, sizeof(mStr), "Var a = %i", a), SendClientMessage(playerid, -1, mStr); } * odata ce stim marimea string-ului o putem scrie direct, fara sa mai apelam la sizeof Operatorul ternary Folosind acest operator poti economisi timp si spatiu, structura: conditie ? adevarat : fals new a = 5, b = 4, c; if(a > b) c = a; else c = b; // operatorul ternar c = (a > b) ? a : b; // ca parametru actual printf("c = %i", (a > b) ? a : b); Atribuim valori variabilelor ce sunt folosite ca parametri actuali O alta metoda ce te ajuta sa economisi timp/spatiu dar si sa ai un cod mai aranjat new a; // acest cod printf("%i", a = 5); // sau acest cod a = 5, printf("%i", a); // fac acelasi lucru Atribuirea mai multor variabile aceeasi valoare Daca ai 2 sau mai multe variabile si vrei sa le setezi aceeasi valoare (de exemplu 1), nu e nevoie de le egalezi pe fiecare in parte cu 1; new a, b, c; a = b = c = 1; // in loc de: a = 1, b = 1, c = 1; Creaza variabilele la timpul Nu va grabiti sa creati variabilele, mai jos va voi da un exemplu si va voi spune de ce: Am creata variabila para prea devreme, inca nu aveam nevoie de ea. In caz ca jucatorul nu corespunde cerintelor din primul if, variabila nu va fi folosita mai departe, deci a fost creata aiurea. Functii public - nu toate functie necesita sa aiba cuvantul public in fata (doar in cazul in care e apelata de un timer, CallLocalFunction, CallRemoteFunction, de un query). Callback-urile ce ne le ofera SA:MP-ul necesita folosirea sa. stock - nu este un tip diferit de functie fata de cele publice, cum cred multi. E un modificator ce ii spune compilerului sa nu trimita warning-uri in cazul in care o functie sau o variabila este creata insa nu e folosita: Unii din voi probabil folosesc aiurea acest modificator, e posibil sa aveti functii pe care nu le folositi si nu le veti folosi niciodata si totusi nu sunteti anuntati de compiler. Conditiile in loop Conditiile din header-ul unei bucle (loop) sunt foarte importante, la mai multe iteratii se va simti diferenta dintre o conditie scrisa gresit si una scrisa corect, insa va dati seama daca aveti mai multe bucle scrise aiurea apelate de mai multi playeri odata? Sigur se va simti. for(new i; i < GetPlayerPoolSize(); i++ ) { // ceva } * GetPlayerPoolSize se va efectua la fiecare iteratie, la un numar mare de iteratii se observa diferenta. for(new i, j = GetPlayerPoolSize(); i < j; i++ ) { // ceva } * GetPlayerPoolSize se va efectua doar la prima iteratie. Creearea variabilelor intr-un loop for(new i; i < GetPlayerPoolSize(); i++ ) { new count; if(IsPlayerAdmin(i)) count++; } Nu e corect sa initializam o variabila in interiorul unui loop, ia va primi mereu valoarea 0 iar incrementarea de mai jos va fi degeaba, deoarece valoarea acestei variabile se va reseta la urmatoarea iteratie, varianta corecta: for(new i, count; i < GetPlayerPoolSize(); i++ ) { if(IsPlayerAdmin(i)) count++; } Cum aflam linia unde a fost apelata o functie Ca exemplu vom folosi functia CreateVehicle. Sa zicem ca aveti un timer ce creaza o masina intr-o anumita locatia insa voi nu stiti care din el e, putem afla foarte usor linia unde este apelata functia CreateVehicle folosind directivele pre-processor pentru a crea un macro: #define debug_CreateVehicle(%0, %1, %2, %3, %4, %5, %6, %7) printf("** debug_CreateVehicle called on line %d", __line), CreateVehicle(%0, %1, %2, %3, %4, %5, %6, %7) Cand functia CreateVehicle va fi apelata se va afisa mesajul respectiv in consola. (!) Pe parcurs voi mai adauga cateva informatii.
  6. L0K3D

    CAUT COLABORATOR

    Daca ai nevoie de un gamemode si panel (compatibile) bine lucrat, cunosc persoana care ți le poate vinde. Contacteaza-ma pentru a-ți oferi detalii.
  7. Problema a fost rezolvată. Topic închis!
  8. Recomand, nu cred ca veti gasi un gamemode ajuns la etapa care e acesta (gratis sau la un pret mai bun), optimizat si codul este foarte bine structurat.
  9. Revino cu un topic cand vei incerca singur sa realizezi ceva.
  10. @CristiBoss14 ai rezolvat problema? edit // (21.11.2019) Topic inactiv, inchis.
  11. Problema a fost rezolvată. Topic închis!
  12. Primesti acea eroare cand nu ai include-ul respectiv in pawno/includes, daca il ai in alt format (daca nu are extensia .inc), indici si extensia (#include test.extensie). Daca tot primesti aceasta eroare, atunci nu-l ai deloc. // edit (18.11.2019) Topic inactiv, inchis.
×
×
  • Create New...