Jump to content

rAcs

Member
  • Posts

    65
  • Joined

  • Last visited

Reputation Activity

  1. Like
    rAcs reacted to Antiq in SKULL Hard RPG - rEvonex | rAcs   
    succes
  2. Like
    rAcs reacted to AntiF1x in Gamemode de la 0 | System Login & Register   
    Pai de asta l-am si facut!
  3. Upvote
    rAcs got a reaction from GroWy in SKULL Hard RPG - rEvonex | rAcs   
    Username: @rEvonex - Omul de baza (Scripter) |  @rAcs - Owner Nume Proiect: SKULL Hard RPG Detalii proiect: IP: 46.102.116.25:7777 Plugins:  crashdetect.so streamer.so mysql.so mysql_static.so Whirlpool.so pawnregex.so sscanf.so Discord: https://discord.gg/Db3jaXw - Pentru propuneri | pareri | raportare bug-uri Versiune GM: RO-RPG v0.0.4  
    Pentru inceput vreau sa mentionez faptul ca Gamemode-ul este conceput de la 0, iar treptat sunt aduse imbunatatiri. Pe viitor acest Gamemode va sta la baza unui server/comunitati. Momentan cautam gazduire (forum+website, host avem noi). Numele inca nu a fost ales deoarece ramane de vazut daca ne vom afilia la o comunitate sau nu.
     
    Acest Gamemode vrem sa fie unul Hard RPG in sensul ca economia va fi foarte apropiata de realitate. Sa spunem un B-Zone pe la inceputul lui, cand stateai de placere sa faci un ban si sa te joci pentru o masina. Vrem sa readucem atmosfera de mult uitata. Acum stai 5 minute ai infernus, este jalnic.
     
    Progres Gamemode:
    RO-RPG v0.0.1
    RO-RPG v0.0.2
     
    RO-RPG v0.0.3
    RO-RPG v0.0.4
    - Rezolvat un bug la comada [/closestcar].
    - Adaugata comanda /closereport si o prescurtare a acesteia /cr.
    - Adaugat atunci cand folosesti /recon /spec pe un jucator, se verifica daca respectivul are un report activ, iar daca are il va inchide.
    - In comanda /stats /check pentru admini va aparea si skin-ul jucatorului.
    - Facuta comanda /ip pentru amdini care va arata conturile care se afla pe ip-ul jucatorului respectiv.
    - Rezolvat bugul prin care adminii nu apareau corect pe comanda /admins.
    - Adaugata comanda /kill pentru admin pentru a te sinucide.
    - Facut sistem de MOTD pentru admini si helperi (/amotd /hmotd /showamotd /showhmotd).
    - IP-urile jucatorilor sunt salvate in baza de date la fiecare conectare.
    - Rezolvat un bug la textul in care jucatorul primea accept la report.
    - Rezolvata problema la /spawnhere. 
    - Comanda /sethelper a fost pusa la admin 5+.
    - Creat sistem de Newbie asemanator Nephrite.
    - Create comenzile /up /dn.
    - Facuta comanda /skydive.
    - Facuta comanda /setvehvw si /setvehint.
    - Facuta comanda /vehcolor.
    - Facute comenzile /givemoney /givebank.
    - Facut sistem de cooldown pentru comenzile de tip sanctionare si bani timp de 30 de secunde.
    - Facuta comanda /sync prin care verifica daca jucatorul respectiv are desync.
    - Facuta comanda /forcename.
    * Rezolvat bugul la comenzile (/hmotd) si (/amotd) in care se stergea MOTD-ul cand tu il schimbai.
    * Rezolvat bugul la comanda (/sync) prin care cel care utiliza comanda primea slap.
    * Adaugate cateva mesaje la comanda (/forcename).
    * Adminii care sunt deghizati cu comanda (/acover) numai apar in lista pe (/admins).
    * Creata comanda (/check) ca prescurtare de la comanda (/checkstats).
    * Creata comanda (/questions) prin care un helper poate vedea cate intrebari sunt in asteptare.
    * Adaugat un timer, cand jucatorul trimite o intrebare pe (/n) si nu primeste un raspuns in 5 minute aceasta va fii inchisa automat.
    * Daga un helper foloseste (/nskip) la o intrebare, intrebarea jucatorului respectiv va avea 2,50 minute de asteptare pana aceasta va fii anulata automat.
    * Rezolvata problema cand un helper iti raspundea la intrebare numai puteai sa trimiti alta.
    * In comanda (/helpers) helperii care sunt la datorie vor aparea cu verde iar cei care nu sunt vor aparea cu rosu.
    * In comanda (/helpers) apar si cati helperi sunt la datorie. * Comanda (/nduty) a fost schimbata in (/hduty).
    * Creat pentru helperi un text pe ecran langa data cu A (adminii online), H (helperii online) si N (intrebarile in asteptare).
    * Modificate cateva mesaje din comanda (/spec) respectiv (/recon).
    * Nu se mai pot trimite raspunsuri sub 5 caractere in comanda (/nsend).
    * Jucatorul care are o intrebare preluata de un helper si acesta foloseste (/nskip), jucatorul este informat ca helperul respectiv sare peste solicitarea acestuia.
    * Jucatorul este informat cand un helper ii preia intrebarea.
    * Creata comanda (/o) pentru admini prin care acestia pot trimite mesaje globale pe chat.
    * In comanda (/server) adaugate optiunea de a bloca comenzile (/o) si (/cnn).
    * In comenzile (/o) si (/cnn) a fost adaugat protectie sa nu poti introduce nume de servere.
    * Cand un jucator primeste se spawneaza acesta primeste virtual world 0 si interior 0.
    * Adaugate protectii la comenzile mai speciale sa nu pot fii folosite pe fondatori. * Schimbat sistemul de report.
    * Facuta comanda (/countdown) pentru admini.
    * Facute log-uri in baza de date pentru comenzile (/givemoney) si (/givebank).
    * Cand un admin este spectator pe un jucator, adminul va vedea tot ce scrie in chat jucatorul.
    * Rezolvat text-ul de la comanda (/pm).
    * Rezolvat bugul la comanda (/gotoint). * Rezolvate mesajele de la comanda (/recon) respectiv (/spec).
    * Rezolvata sintaxa la comanda (/unmute). * Refacuta comanda (/spawnhere), nu se vor pierde armele si nu va mai trebuii ca jucatorul sa stea o secunda la spawn.
    * Timpul pe care-l primesti de asteptare la comanda (/activate) este salvata instant in baza de date.
    * Facuta comanda (/god) pentru admini 6+.
    * Facuta comanda (/checkwarns) prin care un admin poate vedea numarul de warnuri pe care le are un jucator.
    * Facuta comanda (/warno) pentru admini prin care poate da warn unui jucator deconectat.
     
    Restul de actualizari pot fi vazute pe Discordul nostru!
    Va Asteptam!
  4. Upvote
    rAcs got a reaction from keNN. in SKULL Hard RPG - rEvonex | rAcs   
    Username: @rEvonex - Omul de baza (Scripter) |  @rAcs - Owner Nume Proiect: SKULL Hard RPG Detalii proiect: IP: 46.102.116.25:7777 Plugins:  crashdetect.so streamer.so mysql.so mysql_static.so Whirlpool.so pawnregex.so sscanf.so Discord: https://discord.gg/Db3jaXw - Pentru propuneri | pareri | raportare bug-uri Versiune GM: RO-RPG v0.0.4  
    Pentru inceput vreau sa mentionez faptul ca Gamemode-ul este conceput de la 0, iar treptat sunt aduse imbunatatiri. Pe viitor acest Gamemode va sta la baza unui server/comunitati. Momentan cautam gazduire (forum+website, host avem noi). Numele inca nu a fost ales deoarece ramane de vazut daca ne vom afilia la o comunitate sau nu.
     
    Acest Gamemode vrem sa fie unul Hard RPG in sensul ca economia va fi foarte apropiata de realitate. Sa spunem un B-Zone pe la inceputul lui, cand stateai de placere sa faci un ban si sa te joci pentru o masina. Vrem sa readucem atmosfera de mult uitata. Acum stai 5 minute ai infernus, este jalnic.
     
    Progres Gamemode:
    RO-RPG v0.0.1
    RO-RPG v0.0.2
     
    RO-RPG v0.0.3
    RO-RPG v0.0.4
    - Rezolvat un bug la comada [/closestcar].
    - Adaugata comanda /closereport si o prescurtare a acesteia /cr.
    - Adaugat atunci cand folosesti /recon /spec pe un jucator, se verifica daca respectivul are un report activ, iar daca are il va inchide.
    - In comanda /stats /check pentru admini va aparea si skin-ul jucatorului.
    - Facuta comanda /ip pentru amdini care va arata conturile care se afla pe ip-ul jucatorului respectiv.
    - Rezolvat bugul prin care adminii nu apareau corect pe comanda /admins.
    - Adaugata comanda /kill pentru admin pentru a te sinucide.
    - Facut sistem de MOTD pentru admini si helperi (/amotd /hmotd /showamotd /showhmotd).
    - IP-urile jucatorilor sunt salvate in baza de date la fiecare conectare.
    - Rezolvat un bug la textul in care jucatorul primea accept la report.
    - Rezolvata problema la /spawnhere. 
    - Comanda /sethelper a fost pusa la admin 5+.
    - Creat sistem de Newbie asemanator Nephrite.
    - Create comenzile /up /dn.
    - Facuta comanda /skydive.
    - Facuta comanda /setvehvw si /setvehint.
    - Facuta comanda /vehcolor.
    - Facute comenzile /givemoney /givebank.
    - Facut sistem de cooldown pentru comenzile de tip sanctionare si bani timp de 30 de secunde.
    - Facuta comanda /sync prin care verifica daca jucatorul respectiv are desync.
    - Facuta comanda /forcename.
    * Rezolvat bugul la comenzile (/hmotd) si (/amotd) in care se stergea MOTD-ul cand tu il schimbai.
    * Rezolvat bugul la comanda (/sync) prin care cel care utiliza comanda primea slap.
    * Adaugate cateva mesaje la comanda (/forcename).
    * Adminii care sunt deghizati cu comanda (/acover) numai apar in lista pe (/admins).
    * Creata comanda (/check) ca prescurtare de la comanda (/checkstats).
    * Creata comanda (/questions) prin care un helper poate vedea cate intrebari sunt in asteptare.
    * Adaugat un timer, cand jucatorul trimite o intrebare pe (/n) si nu primeste un raspuns in 5 minute aceasta va fii inchisa automat.
    * Daga un helper foloseste (/nskip) la o intrebare, intrebarea jucatorului respectiv va avea 2,50 minute de asteptare pana aceasta va fii anulata automat.
    * Rezolvata problema cand un helper iti raspundea la intrebare numai puteai sa trimiti alta.
    * In comanda (/helpers) helperii care sunt la datorie vor aparea cu verde iar cei care nu sunt vor aparea cu rosu.
    * In comanda (/helpers) apar si cati helperi sunt la datorie. * Comanda (/nduty) a fost schimbata in (/hduty).
    * Creat pentru helperi un text pe ecran langa data cu A (adminii online), H (helperii online) si N (intrebarile in asteptare).
    * Modificate cateva mesaje din comanda (/spec) respectiv (/recon).
    * Nu se mai pot trimite raspunsuri sub 5 caractere in comanda (/nsend).
    * Jucatorul care are o intrebare preluata de un helper si acesta foloseste (/nskip), jucatorul este informat ca helperul respectiv sare peste solicitarea acestuia.
    * Jucatorul este informat cand un helper ii preia intrebarea.
    * Creata comanda (/o) pentru admini prin care acestia pot trimite mesaje globale pe chat.
    * In comanda (/server) adaugate optiunea de a bloca comenzile (/o) si (/cnn).
    * In comenzile (/o) si (/cnn) a fost adaugat protectie sa nu poti introduce nume de servere.
    * Cand un jucator primeste se spawneaza acesta primeste virtual world 0 si interior 0.
    * Adaugate protectii la comenzile mai speciale sa nu pot fii folosite pe fondatori. * Schimbat sistemul de report.
    * Facuta comanda (/countdown) pentru admini.
    * Facute log-uri in baza de date pentru comenzile (/givemoney) si (/givebank).
    * Cand un admin este spectator pe un jucator, adminul va vedea tot ce scrie in chat jucatorul.
    * Rezolvat text-ul de la comanda (/pm).
    * Rezolvat bugul la comanda (/gotoint). * Rezolvate mesajele de la comanda (/recon) respectiv (/spec).
    * Rezolvata sintaxa la comanda (/unmute). * Refacuta comanda (/spawnhere), nu se vor pierde armele si nu va mai trebuii ca jucatorul sa stea o secunda la spawn.
    * Timpul pe care-l primesti de asteptare la comanda (/activate) este salvata instant in baza de date.
    * Facuta comanda (/god) pentru admini 6+.
    * Facuta comanda (/checkwarns) prin care un admin poate vedea numarul de warnuri pe care le are un jucator.
    * Facuta comanda (/warno) pentru admini prin care poate da warn unui jucator deconectat.
     
    Restul de actualizari pot fi vazute pe Discordul nostru!
    Va Asteptam!
  5. Downvote
    rAcs reacted to Filip in Servicii pawn - Filip (gratis)   
    up hai sa zicem ca ofer iar
  6. Downvote
    rAcs reacted to Filip in Recrutez echipa   
    Postul de administrator pe server a fost ocupat de @Eyesky. Restul posturilor sunt libere.
  7. Downvote
    rAcs reacted to Filip in Recrutez echipa   
    Username: filip  Vârstă: 16 Ce recrutezi?: - Ce oferi în schimb:- Detalii de contact: - Alte precizări:  
    Caut echipa pentru o comunitate si un server samp.
    De ce am nevoie?
    De un administrator forum, de moderatorii pentru forum ( ii alege administratorul ), de un administrator pentru server ( el se va ocupa de tot serverul, de lideri, helperi, admini, jucatori, probleme, etc. ), de un web-developer si de un web-designer care stie sa faca si teme si in ultimul rand ca era sa uit, am nevoie si de un finantator ( cel care va plati, serverul si promovariile, webhostul si domeniul este asigurat. ).

    Tin sa mentionez ca gamemode ul o sa fie unul de la 0. Acesta o sa fie inceput atunci cand imi voi gasii o echipa stabila si pusa la punct.
  8. Downvote
    rAcs reacted to Filip in Recrutez echipa   
    UP
  9. Downvote
    rAcs reacted to Filip in Recrutez echipa   
    Up, mai avem nevoie doar de un sponsor si dam drumu la proiect.
  10. Downvote
    rAcs reacted to Filip in Recrutez echipa   
  11. Downvote
    rAcs got a reaction from Filip in SKULL Hard RPG - rEvonex | rAcs   
    Username: @rEvonex - Omul de baza (Scripter) |  @rAcs - Owner Nume Proiect: SKULL Hard RPG Detalii proiect: IP: 46.102.116.25:7777 Plugins:  crashdetect.so streamer.so mysql.so mysql_static.so Whirlpool.so pawnregex.so sscanf.so Discord: https://discord.gg/Db3jaXw - Pentru propuneri | pareri | raportare bug-uri Versiune GM: RO-RPG v0.0.4  
    Pentru inceput vreau sa mentionez faptul ca Gamemode-ul este conceput de la 0, iar treptat sunt aduse imbunatatiri. Pe viitor acest Gamemode va sta la baza unui server/comunitati. Momentan cautam gazduire (forum+website, host avem noi). Numele inca nu a fost ales deoarece ramane de vazut daca ne vom afilia la o comunitate sau nu.
     
    Acest Gamemode vrem sa fie unul Hard RPG in sensul ca economia va fi foarte apropiata de realitate. Sa spunem un B-Zone pe la inceputul lui, cand stateai de placere sa faci un ban si sa te joci pentru o masina. Vrem sa readucem atmosfera de mult uitata. Acum stai 5 minute ai infernus, este jalnic.
     
    Progres Gamemode:
    RO-RPG v0.0.1
    RO-RPG v0.0.2
     
    RO-RPG v0.0.3
    RO-RPG v0.0.4
    - Rezolvat un bug la comada [/closestcar].
    - Adaugata comanda /closereport si o prescurtare a acesteia /cr.
    - Adaugat atunci cand folosesti /recon /spec pe un jucator, se verifica daca respectivul are un report activ, iar daca are il va inchide.
    - In comanda /stats /check pentru admini va aparea si skin-ul jucatorului.
    - Facuta comanda /ip pentru amdini care va arata conturile care se afla pe ip-ul jucatorului respectiv.
    - Rezolvat bugul prin care adminii nu apareau corect pe comanda /admins.
    - Adaugata comanda /kill pentru admin pentru a te sinucide.
    - Facut sistem de MOTD pentru admini si helperi (/amotd /hmotd /showamotd /showhmotd).
    - IP-urile jucatorilor sunt salvate in baza de date la fiecare conectare.
    - Rezolvat un bug la textul in care jucatorul primea accept la report.
    - Rezolvata problema la /spawnhere. 
    - Comanda /sethelper a fost pusa la admin 5+.
    - Creat sistem de Newbie asemanator Nephrite.
    - Create comenzile /up /dn.
    - Facuta comanda /skydive.
    - Facuta comanda /setvehvw si /setvehint.
    - Facuta comanda /vehcolor.
    - Facute comenzile /givemoney /givebank.
    - Facut sistem de cooldown pentru comenzile de tip sanctionare si bani timp de 30 de secunde.
    - Facuta comanda /sync prin care verifica daca jucatorul respectiv are desync.
    - Facuta comanda /forcename.
    * Rezolvat bugul la comenzile (/hmotd) si (/amotd) in care se stergea MOTD-ul cand tu il schimbai.
    * Rezolvat bugul la comanda (/sync) prin care cel care utiliza comanda primea slap.
    * Adaugate cateva mesaje la comanda (/forcename).
    * Adminii care sunt deghizati cu comanda (/acover) numai apar in lista pe (/admins).
    * Creata comanda (/check) ca prescurtare de la comanda (/checkstats).
    * Creata comanda (/questions) prin care un helper poate vedea cate intrebari sunt in asteptare.
    * Adaugat un timer, cand jucatorul trimite o intrebare pe (/n) si nu primeste un raspuns in 5 minute aceasta va fii inchisa automat.
    * Daga un helper foloseste (/nskip) la o intrebare, intrebarea jucatorului respectiv va avea 2,50 minute de asteptare pana aceasta va fii anulata automat.
    * Rezolvata problema cand un helper iti raspundea la intrebare numai puteai sa trimiti alta.
    * In comanda (/helpers) helperii care sunt la datorie vor aparea cu verde iar cei care nu sunt vor aparea cu rosu.
    * In comanda (/helpers) apar si cati helperi sunt la datorie. * Comanda (/nduty) a fost schimbata in (/hduty).
    * Creat pentru helperi un text pe ecran langa data cu A (adminii online), H (helperii online) si N (intrebarile in asteptare).
    * Modificate cateva mesaje din comanda (/spec) respectiv (/recon).
    * Nu se mai pot trimite raspunsuri sub 5 caractere in comanda (/nsend).
    * Jucatorul care are o intrebare preluata de un helper si acesta foloseste (/nskip), jucatorul este informat ca helperul respectiv sare peste solicitarea acestuia.
    * Jucatorul este informat cand un helper ii preia intrebarea.
    * Creata comanda (/o) pentru admini prin care acestia pot trimite mesaje globale pe chat.
    * In comanda (/server) adaugate optiunea de a bloca comenzile (/o) si (/cnn).
    * In comenzile (/o) si (/cnn) a fost adaugat protectie sa nu poti introduce nume de servere.
    * Cand un jucator primeste se spawneaza acesta primeste virtual world 0 si interior 0.
    * Adaugate protectii la comenzile mai speciale sa nu pot fii folosite pe fondatori. * Schimbat sistemul de report.
    * Facuta comanda (/countdown) pentru admini.
    * Facute log-uri in baza de date pentru comenzile (/givemoney) si (/givebank).
    * Cand un admin este spectator pe un jucator, adminul va vedea tot ce scrie in chat jucatorul.
    * Rezolvat text-ul de la comanda (/pm).
    * Rezolvat bugul la comanda (/gotoint). * Rezolvate mesajele de la comanda (/recon) respectiv (/spec).
    * Rezolvata sintaxa la comanda (/unmute). * Refacuta comanda (/spawnhere), nu se vor pierde armele si nu va mai trebuii ca jucatorul sa stea o secunda la spawn.
    * Timpul pe care-l primesti de asteptare la comanda (/activate) este salvata instant in baza de date.
    * Facuta comanda (/god) pentru admini 6+.
    * Facuta comanda (/checkwarns) prin care un admin poate vedea numarul de warnuri pe care le are un jucator.
    * Facuta comanda (/warno) pentru admini prin care poate da warn unui jucator deconectat.
     
    Restul de actualizari pot fi vazute pe Discordul nostru!
    Va Asteptam!
  12. Downvote
    rAcs got a reaction from Filip in SKULL Hard RPG - rEvonex | rAcs   
    @Filip, se vede, dar poza de pe grup in care ai intrat si ai inceput sa injuri nu ai? Rog un administrator sa ii stearga comentariul la copil.
  13. Downvote
    rAcs got a reaction from Filip in SKULL Hard RPG - rEvonex | rAcs   
    Zic sa te termini cu posturile aiurea si sa-i dai drumul.
  14. Downvote
    rAcs reacted to Filip in SKULL Hard RPG - rEvonex | rAcs   
    https://prnt.sc/kllw49 foarte serios :)))
  15. Downvote
    rAcs reacted to Filip in SKULL Hard RPG - rEvonex | rAcs   
    injurat? am zis doar "de ce grupul arata ca fiind unul facut de un copil de 10 ani" 
    te rog frumos lasa prostia cand vorbesti cu mine
  16. Haha
    rAcs reacted to MihaiADV in SKULL Hard RPG - rEvonex | rAcs   
    Bv frate, apropo sunt smecher.
  17. Upvote
    rAcs reacted to Dani3l. in Textdraw /stats facut de plictiseala =)   
    Poze: https://imgur.com/a/YnwvILl
    Cod: https://pastebin.com/Uc8gq2LA
    Timp de lucru: 5 min
    N-avem ce face si mno.. am zis sa fac sho un td sa mai postez si eu cv pe aci.. probabil ma bag sa fac un fs cu un job cv sa mai postez sho cv =))
    Textele ve puteti modifica voi cum vreti cu playertextdrawsetstring sau idk.. vedeti voi
  18. Like
    rAcs reacted to andreiusq in SKULL Hard RPG - rEvonex | rAcs   
    RO-RP? faceti server de RP sau ce?
    Nu trebuia sa pui RO-RPG? dupa parerea mea asa.
    RPG = Roleplay Game
    RP = Roleplay
    E o diferenta mare, bafta cu el.
     
  19. Like
    rAcs reacted to Eyesky in SKULL Hard RPG - rEvonex | rAcs   
    mult noroc in continuare
  20. Upvote
    rAcs got a reaction from Flint in [DELETED][MAP]SpawnSF mapping   
    Este foarte incarcat. Unele lucruri sunt e umplutura. Incearca sa faci cat mai simplu si frumos.
  21. Upvote
    rAcs reacted to Leonard in [REZOLVAT] Timer intre comenzi   
    Metode antice.
     
    Setezi un PVAR dupa ce a folosit comanda:   SetPVarInt(playerid, "deelayComanda", gettime() + secunde);   Faci o verificare la comanda pe care tocmai a folosit-o:   if(gettime() < GetPVarInt(playerid, "deelayComanda")) return SCMf(playerid, COLOR_EROARE, "Eroare: Poti folosi aceasta comanda in %d secunde.", GetPVarInt(playerid, "deelayComanda") - gettime());   Iar la final stergi PVAR-ul, mai exact la OnPlayerDisconnect( playerid, reason )   DeletePVar(playerid, "deelayComanda"); Sper ca ai inteles.
  22. Upvote
    rAcs reacted to GipsyAdv in [REZOLVAT] Problema Pawno   
    CMD:heal(playedid, params[]) schimba in CMD:heal(playerid, params[])
×
×
  • Create New...