Jump to content

[REZOLVAT] Problemă Gamemode


Adryan
 Share

Recommended Posts

Salut.Am și eu o mică problemă.

Bugul acesta nu se întâmplă mereu, ci doar câte o dată, și chiar nu știu ce aduce la bugul acesta.

În primul rând am făcut un job ca atunci când timerul expiră să te pună într-o mașină

BUMBAC_MASINA[playerid] = AddStaticVehicle(422, -160.2444, -1392.7020, 2.8439, 0.0000, -1, -1);
PutPlayerInVehicleEx(playerid, BUMBAC_MASINA[playerid], 0);

Iar normal ar fii să spawneze o singură mașină și să te pună în ea, dar uneori spawnează vehiculele la infinit.

Și asta se poate rezolva doar cu un restart.Chiar dacă scriu /rac ele tot continuă să se spawneze.

Are cineva vreo soluție?

BTW: Am încercat și cu CreateVehicle și cu AddStaticVehicle și tot la fel este.

Link to comment
Share on other sites

Username: Pompiliu
Problema întălnită: Salut.Am și eu o mică problemă.Bugul acesta nu se întâmplă mereu, ci doar câte o dată, și chiar nu știu ce aduce la bugul acesta.În primul rând am făcut un job ca atunci când timerul expiră să te pună într-o mașină.Iar normal ar fii să spawneze o singură mașină și să te pună în ea, dar uneori spawnează vehiculele la infinit.Și asta se poate rezolva doar cu un restart.Chiar dacă scriu /rac ele tot continuă să se spawneze.Are cineva vreo soluție?
Detalii despre problemă:
Ce ai încercat să faci înainte să postezi?:
Cod sursă (recomandat pastebin.com) : https://pastebin.com/5Pri2at5
Alte detalii:BTW: Am încercat și cu CreateVehicle și cu AddStaticVehicle și tot la fel este.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, Stromw0w a spus:

Da-mi te rog liniile cu timerul.

Inainte sa mi le dai, asigura-te ca apelezi timerul folosind defer si nu ai niciun 'return' la timer.

 

SetTimerEx("@__CottonProgressGrow", 1000, true, "ii", playerid, i);

//Cotton
@__CottonProgressGrow(playerid, cottonid);
@__CottonProgressGrow(playerid, cottonid)
{
    new string[74];
    CottonInfo[cottonid][cSecund]--;
    format(string, sizeof(string), "{FFFF00}Cotton in the process of growth\n%d sec left", CottonInfo[cottonid][cSecund]);
    Update3DTextLabelText(CottonInfo[cottonid][cLabel], -1, string);
                    
    if(CottonInfo[cottonid][cSecund] <= 0)
    {
    	BUMBAC_MASINA[playerid] = AddStaticVehicle(422, -160.2444, -1392.7020, 2.8439, 0.0000, -1, -1);
    	PutPlayerInVehicleEx(playerid, BUMBAC_MASINA[playerid], 0);
    	BUMBAC[playerid] = 0;
    	CP[playerid] = 136;
    	TogglePlayerControllable(playerid, 1);
		BusinessBumbac[playerid] = 1;
		new rand = random(sizeof(gRandomCotton));
		SetPlayerCheckpoint(playerid, gRandomCotton[rand][0],gRandomCotton[rand][1],gRandomCotton[rand][2], 4.0);
		SendClientMessage(playerid, -1,"{ff0000}(Cotton Job) {ffffcc}Mergi la checkpoint-ul de pe minimap pentru a livra bumbacul plantat.");

        CottonInfo[cottonid][cStatus] = true;
        CottonInfo[cottonid][cScore] = 10; 
        CottonInfo[cottonid][cStatusTimer] = 0;
        format(string, sizeof(string), "Cotton (%d out of 10)\n{FFFF00}Click 'F' for\n{FFFFFF}harvest", CottonInfo[cottonid][cScore]);
     	Update3DTextLabelText(CottonInfo[cottonid][cLabel], -1, string);
    	KillTimer(CottonInfo[cottonid][cTimer]);
    }
    return 1;
}

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...