Jump to content

NoPulseJrrs

Member
  • Posts

    37
  • Joined

  • Last visited

Reputation Activity

  1. Like
    NoPulseJrrs reacted to OLTEANuadv in [FILTERSCRIPT] Texas Holdem Poker   
    Texas Holdem Poker - gasit pe siteuri straine, sistem asemanator cu cel existent pe nephrite.ro


    Nu pot confirma 100% ca este un sistem terminat in totalitate cu o functionalitate totala, insa cu putina creativitate si ambitie il puteti termina.

    This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
  2. Like
    NoPulseJrrs reacted to DiBlaine in [REZOLVAT] Problema war dispar masinile.   
    Da, incearca sa stergi acel cod. Ce vei sterge aici iti mai zic odata: daca playerul e in masina si intra pe turf atunci ii ia pozitia si apoi i-o seteaza in acel loc, chestie ce il scoate din masina, logic. Dar, mai e o chestie, ti-am zis si mai sus, normal la /attack masinile factiunilor intre care se dau war ar trebuii sa fie pe turf, deoarece se foloseste functia SetVehicle(bla bla) la ambele factiuni.
  3. Like
    NoPulseJrrs reacted to DiBlaine in [REZOLVAT] Problema war dispar masinile.   
    E de la function Timers(), daca cauti mai jos ai 
    if(IsPlayerInTurf(i, InWarTurf[PlayerInfo[i][pMember]])) { new turf = InWarTurf[PlayerInfo[i][pMember]]; if(WarInfo[turf][wFaction] == PlayerInfo[i][pMember] || WarInfo[turf][wAttacker] == PlayerInfo[i][pMember]) { if(IsPlayerPaused(i) == false) WarSeconds[i] ++; if(TurfTime[i] == 0 && IsPlayerInAnyVehicle(i)) SCM(i, COLOR_YELLOW, "Ai intrat pe teritoriu. Peste 10 secunde o sa fii dat jos din vehicul."); if(TurfTime[i] < 10) TurfTime[i] ++; if(TurfTime[i] == 10) { if(IsPlayerInAnyVehicle(i)) { new Float: Pos[3]; GetPlayerPos(i, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); SetPlayerPosEx(i, Pos[0], Pos[1], Pos[2]+1); } } } } Este creeata in gamemode variabila TurfTime[MAX_PLAYERS], care este folosita ca un fel de count(numaratoare), si dupa cum vezi mai sus, scrie si in mesaj dupa 10 secunde il va da jos din masina. Este verificarea aia if(TurfTime == 10), de aici se ia pozitia jucatorului(doar daca e in masina) si il teleporteaza la pozitia initiala. Pentru a putea avea masinile factiunilor pe turf fa asta:
    if(IsPlayerInTurf(i, InWarTurf[PlayerInfo[i][pMember]])) { new turf = InWarTurf[PlayerInfo[i][pMember]]; if(WarInfo[turf][wFaction] == PlayerInfo[i][pMember] || WarInfo[turf][wAttacker] == PlayerInfo[i][pMember]) { if(IsPlayerPaused(i) == false) WarSeconds[i] ++; } } Ce am facut eu aici este sa nu te mai scoata din masina atunci cand intrii cu o masina pe turf. Masinile factiunii ar trebuii sa fie pe turf in momentul in care dai /attack deoarece, daca te uiti ai
    SetVehicle(faction, turf); SetVehicle(TurfInfo[turf][zOwned], turf); care face sa puna masinile pe turf la factiunea care a atacat si la factiunea care a fost atacata.
  4. Like
    NoPulseJrrs reacted to DiBlaine in [REZOLVAT] Problema war dispar masinile.   
    Acum am observat, la tine in imagine ai factiunea "None" ceea ce inseamna ca factionid = 0 din
    stock FactionName(fid) { new string[35]; if(fid == 0) string = "None"; else format(string, sizeof(string), DynamicFactions[fid][fName]); return string; } Astfel de aia atacatorului nu ii seteaza masinile factiunii pe turf, decat factiunii atacate. Daca ai adaugat tu o mafie, asigura-te ca ai creeat factiunea in baza de date + in gamemode.
  5. Ador
    NoPulseJrrs reacted to ivoltix in [REZOLVAT] Problema include garaje burned   
    M-a ajutat NoPulse prin supremo. rezolvat
  6. Like
    NoPulseJrrs got a reaction from ivoltix in [REZOLVAT] Problema include garaje burned   
    sterge din gamemode dialog_garage1 si dialog_towcar dupa trebuie sa mai stergi stock savecar si stock SpawnPlayerCar si  stergi cmd_park si bagi asta. Command_ReProcess(playerid, "/park", false); 
    da zic mai bine sa redescarci daca ai modificat in el.
    ex: unde trb sa pui #include <garage_system>
    #include <garage_system> 
    public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
     
    1+ daca te-am ajutat si daca mai ai errori mi le zici aici
  7. Like
    NoPulseJrrs got a reaction from Wildo in [REZOLVAT] Problema Include Garage EdisonTuts   
    Am inlocuit functia cmd_park(playerid, ""); cu asta. Command_ReProcess(playerid, "/park", false); 
  8. Like
    NoPulseJrrs reacted to StefanAdv in [REZOLVAT] Problema DealerShip.   
    Eu unu iti recomand sa refaci td-urile deoarece e problema de la box-ul ala mai mult ca sigur si mai bine le refaci si incerci iar sa testezi ca de la altcv nu are de unde sa fie. (+1 nu strica)
     
×
×
  • Create New...