Jump to content

[REZOLVAT] Problema /confiscate


RobyBVG
 Share

Recommended Posts

  • Username : RobyBVG
  • Problema întâlnită: la /confiscate poti confisca armele unui jucator chiar daca nu are
  • Detalii despre problemă: la /confiscate poti confisca armele unui jucator chiar daca nu are
  • Ce ai încercat să faci înainte să postezi?: sa caut pweapons in gamemode si sa incerc mai multe
  • Cod sursa (recomandat pastebin.com) : https://pastebin.com/uMBX57zm
  • Alte detalii : -
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa verifici daca are vreo arma pe unul din cele 13 sloturi, daca are atunci sa se execute comanda, altfel sa ii trimita mesaj ca nu are nicio arma.

new bool:found = false;
for(new i = 0; i < 13; i++)
{
	if(WeaponData[playerid][i]) { found = true; break; }
}
if(!found) return SCM(playerid, -1, "Nu detii nicio arma.");

Asta e un exemplu, il adaptezi dupa ce ai tu nevoie.

WeaponData actualizezi cand ii dai o arma jucatorului si cand ii resetezi armele.

GivePlayerWeaponEx(playerid,weapon,ammo)
{
	WeaponData[playerid][GetWeaponSlot(weapon)] = true;
	return GivePlayerWeapon(playerid,weapon,ammo);
}

ResetPlayerWeaponsEx(playerid)
{
	WeaponData[playerid][0] = false; WeaponData[playerid][1] = false; WeaponData[playerid][2] = false; WeaponData[playerid][3] = false;
	WeaponData[playerid][4] = false; WeaponData[playerid][5] = false; WeaponData[playerid][6] = false; WeaponData[playerid][7] = false;
	WeaponData[playerid][8] = false; WeaponData[playerid][9] = false; WeaponData[playerid][10] = false; WeaponData[playerid][11] = false;
	WeaponData[playerid][12] = false;
	return ResetPlayerWeapons(playerid);
}

 

GetPlayerWeapon() iti returneaza doar arma pe care o are jucatorul in mana.

Respecta si vei fi respectat.

 

BigInt Pawn:

Pacman C++: 

Snake C++:

Minesweeper C++:

 

mattbb.cash

leaks.ro

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Matt a spus:

Trebuie sa verifici daca are vreo arma pe unul din cele 13 sloturi, daca are atunci sa se execute comanda, altfel sa ii trimita mesaj ca nu are nicio arma.


new bool:found = false;
for(new i = 0; i < 13; i++)
{
	if(WeaponData[playerid][i]) { found = true; break; }
}
if(!found) return SCM(playerid, -1, "Nu detii nicio arma.");

Asta e un exemplu, il adaptezi dupa ce ai tu nevoie.

WeaponData actualizezi cand ii dai o arma jucatorului si cand ii resetezi armele.


GivePlayerWeaponEx(playerid,weapon,ammo)
{
	WeaponData[playerid][GetWeaponSlot(weapon)] = true;
	return GivePlayerWeapon(playerid,weapon,ammo);
}

ResetPlayerWeaponsEx(playerid)
{
	WeaponData[playerid][0] = false; WeaponData[playerid][1] = false; WeaponData[playerid][2] = false; WeaponData[playerid][3] = false;
	WeaponData[playerid][4] = false; WeaponData[playerid][5] = false; WeaponData[playerid][6] = false; WeaponData[playerid][7] = false;
	WeaponData[playerid][8] = false; WeaponData[playerid][9] = false; WeaponData[playerid][10] = false; WeaponData[playerid][11] = false;
	WeaponData[playerid][12] = false;
	return ResetPlayerWeapons(playerid);
}

 

GetPlayerWeapon() iti returneaza doar arma pe care o are jucatorul in mana.

stocurile alea 2 sunt identice ca la mine in gm, ce fac?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...