[REZOLVAT] nu merge inregistrarea

vitalie9231

• Username : vitalie9231
  • Problema întâlnită: am scos gamemode-ul ala asemanator ls-rp si cand pun parola nu-mi mai arata alt dialog
  • Detalii despre problemă: nu imi arata urmatorul dialog cu inregistrare se blocheaza si nu mai arata nimic si imi da kick
  • Ce ai încercat să faci înainte să postezi?: nimic
  • Cod sursa (recomandat pastebin.com) :  
  • Alte detalii :

18 hours ago, LolyAdv said:

verifica dialogurile corespunzatoare.

Nu vad probleme

this::LogPlayerIn(playerid)
{        
    if(!cache_num_rows())
    {    
        for(new i = 0; i < 3; i ++) { SendClientMessage(playerid, -1, " "); }

sendMessage(playerid, COLOR_YELLOWEX, "The user (%s) you're connected with is not a registered master account.", ReturnName(playerid));
        SendClientMessage(playerid, -1, "You need to register this user to continue.");

registerTime[playerid] = 1;

ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD, "Welcome to Beta Server", "SERVER: You have 60 seconds to register!\nTIP: Please report all bugs that you\nmay have found to development.\n\n           Enter Your Password:", "Select", "Cancel");
        return 1;
    }

loginTime[playerid] = 1; 

sendMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "Welcome to Beta Server, %s {FFFFFF}["SCRIPT_REV"]", ReturnName(playerid));
    return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, "Welcome to Beta Server", "SERVER: You have 60 seconds to login!\nTIP: Please report all bugs that you\nmay have found to development.\n\n           Enter Your Password:", "Select", "Cancel");
}