Jump to content

Tutorial atribuire culoare unui player in functie de factiune.


Nurdock
 Share

Recommended Posts

  • Retired

Salutare LEAKS.ro, astazi m-am gandit sa va arat cum puteti seta culoarea in functie de factiunea playerului mai simplu. Sa incepem:

1. Adaugam in Baza de date la tabelul factiunilor o coloana numita Color tip sa fie varchar ca lungime de 8.


2. Acum trebuie sa il extragem din baza de date si facem asa:
    cache_get_field_content(handle, "Color", FactionInfo[fColor], handle, 10);


3. Bun, acum trebuie doar sa setam culoarea:
    Acum, nu vom folosi cand vrem sa setam culoare in functie de factiune functia SetPlayerColor, vom folosi o functie facuta de catre mine, nu e complicata e foarte simpla.

    stock AtribuieCuloare(playerid) {
        new factionID = PlayerInfo[playerid][pMember], string[10];
        if(factionID == 0) SetPlayerColor(playerid, 0xFFFFFFFF);
        else {
            format(string, sizeof string, "0x%sFF", FactionInfo[factionID-1][fColor]);
            SetPlayerColor(playerid, HexToInt(string));
        }
        return 1;
    }


    Bun, acum ca sa puteti seta va trebui sa trecem string-ul in INT, deci va dau o functie care nu am stat eu sa o scriu, am gasit-o pe net:

    stock HexToInt(string[]) {
        new i, cur=1, res=0;
        if(string[0]==0) return 0;
        for(i=strlen(string);i>0;i--) {
            if(string[i-1]<58) res=res+cur*(string[i-1]-48); else res=res+cur*(string[i-1]-65+10);
            cur=cur*16;
        }
        return res;
    }


Bun deci de acum daca setezi culoare in functie de factiune folosesti AtribuieCuloare(id-ul playerului);
O seara/zi frumoasa sa aveti. ????
 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...