Jump to content

[REZOLVAT] Cum se face un timer, care sa nu fie pentru un anumit player dar sa fie GLO


Mihuta
 Share

Recommended Posts

  • Retired
Acum 11 minute, Syntetick a spus:

https://pastebin.com/DKyYxbFC

asta e doar un exemplu

Pentru ce sa se foloseasca de YSI sa fie mai optim ? Fie ca se foloseste, fie ca nu, tot mai proasta e chestia asta de ai facut-o tu ..

Exista gettime() 

Nu va place ? :))) 

 

	new cDeealy; 
	 
	In momentul in care a folosit cineva comanda: 
	 
	cDeelay = gettime() + nr_de_secunde_de_deelay; 
	ex:
	cDeelay = gettime() + 60; 
	 
	si cand vrei sa faci verificarea se face astfel: 
	if(cDeelay > gettime())
	{
	new str[64];
	format(str, 64, "Mai asteapta %d secunde.", cDeelay - gettime()); 
	SCM(playerid, -1, str);
	return 1;
	} 
	

 

Cred ca asta e cea mai rapida solutie, nu aia cu timerul. 

Link to comment
Share on other sites

Pentru a creea un timer global care sa fie folosit si de jucatori poti face:

In OnGameModeinIt adaugi:

SetTimer("OneSecondTimer", 1000, true); // acest timer se va repeta din secunda in secunda

Creezi un public nou care sa fie apelat de timer:

forward OneSecondTimer();
public OneSecondTimer() {
	return 1;
}

Si adaugi in functie:

foreach(new x : Player)
{
	// codul care va afecta fiecare jucator in parte
	// se va executa in timpul specificat de tine cand ai creat timer-ul. (aici e din secunda in secunda)
}

In final, functia ta ar trebui sa arate asa:

public OneSecondTimer()
{
    foreach(new x : Player)
    {
        // codul care va afecta fiecare jucator in parte
        // se va executa in timpul specificat de tine cand ai creat timer-ul. (aici e din secunda in secunda)
    }
	return 1;
}

 

Respecta si vei fi respectat.

 

BigInt Pawn:

Pacman C++: 

Snake C++:

Minesweeper C++:

 

mattbb.cash

leaks.ro

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Dennis12 a spus:

Pentru ce sa se foloseasca de YSI sa fie mai optim ? Fie ca se foloseste, fie ca nu, tot mai proasta e chestia asta de ai facut-o tu ..

Exista gettime() 

Nu va place ? :))) 

 

 


	new cDeealy; 
	 
	In momentul in care a folosit cineva comanda: 
	 
	cDeelay = gettime() + nr_de_secunde_de_deelay; 
	ex:
	cDeelay = gettime() + 60; 
	 
	si cand vrei sa faci verificarea se face astfel: 
	if(cDeelay > gettime())
	{
	new str[64];
	format(str, 64, "Mai asteapta %d secunde.", cDeelay - gettime()); 
	SCM(playerid, -1, str);
	return 1;
	} 
	

 

 

Cred ca asta e cea mai rapida solutie, nu aia cu timerul. 

Nu am inteles nimic ????

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Dennis12 said:

Pentru ce sa se foloseasca de YSI sa fie mai optim ? Fie ca se foloseste, fie ca nu, tot mai proasta e chestia asta de ai facut-o tu ..

Exista gettime() 

Nu va place ? :))) 

 

 


	new cDeealy; 
	 
	In momentul in care a folosit cineva comanda: 
	 
	cDeelay = gettime() + nr_de_secunde_de_deelay; 
	ex:
	cDeelay = gettime() + 60; 
	 
	si cand vrei sa faci verificarea se face astfel: 
	if(cDeelay > gettime())
	{
	new str[64];
	format(str, 64, "Mai asteapta %d secunde.", cDeelay - gettime()); 
	SCM(playerid, -1, str);
	return 1;
	} 
	

 

 

Cred ca asta e cea mai rapida solutie, nu aia cu timerul. 

Asta este cea mai buna solutie din toate prezentate mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...