Jump to content

catalinrusu25

Member
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About catalinrusu25

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

catalinrusu25's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Alegem Jante ALIAJ sau Jante TABLA? Luate in amanunt, fiecare varianta are avantaje si dezavantaje. Jantele din tabla (otel) ofera avantajul de a fi mai ieftine la cumparare si mai usor de intretinut. Ele pot fi indreptate in cazul unor deformari usoare si pot fi revopsite fara prea multe pregatiri speciale. Pentru cei mai pretentiosi exista si posibilitatea montarii capacelor din plastic pe jantele din tabla intr-o gama destul de variata. Printre dezavantajele jantelor din tabla enumeram greutatea mai mare a acestora in comparatie cu o janta din aliaj si ventilarea mai slaba a sistemului de franare. Un aspect foarte important de retinut pentru cei care aleg sa treaca de la jantele din aliaj la jante tabla il constitue faptul ca trebuie achizitionat un kit nou de prezoane sau piulite de strangere, special pentru jantele din otel, pentru ca in multe situatii, conul prezonului sau al piulitei nu calca perfect pe janta din otel, ducand in timp la distrugerea ei prin deformare repetata. Jantele din aliaj au aparut ca echipare standard din ce in ce la mai multe masini atat ca un element de design important dar si pentru a sublinia latura sportiva si/sau de lux a marcii auto producatoare. Desi in urma cu cativa ani aveau preturi cam piperate pentru buzunarul consumatorului de volum, astazi sunt foarte multe marci producatoare de jante aliaj iar preturile sunt tot mai atractive. Unul din avantajele acestor jante este insasi paleta foarte larga de modele si compatibilitati. Un alt avantaj este dat de greutate, in general mai mica decat al unei jante din otel la acelasi diametru si este un aspect de luat in considerare mai ales pentru cei care utilizeaza masina mai mult in regim urban. Alt aspect practic al jantelor din aliaj este suprafata mai mare ramasa descoperita, lucru care favorizeaza o racire mai rapida a franelor. Trebuie insa enumerate si cateva dezavantaje. Pretul de achizitie ar putea fi primul pe lista. Desi in unele cazuri jantele din otel si cele din aliaj au preturi apropiate, cele din urma, mai ales cele after market, se achizitioneaza de obicei doar la set de 4 bucati facand ca investitia initiala sa fie ceva mai mare. Intretinerea jantelor din aliaj necesita insa mult mai multa atentie. O janta din aliaj folosita des pe drumuri accidentate se va ovaliza si va necesita indreptari repetate. Acestea se fac de obicei “la cald” si au ca efect secundar slabirea jantei prin decalirea materialului. Exista riscul ca in locul unde janta a fost incalzita, sa apara fisuri care sa necesite interventii mult mai complexe si pline de riscuri. Asadar, e bine sa analizam fiecare optiune in parte. Pana la urma alegerea unei jante aliaj sau jante tabla este facuta tot in functie de bugetul din buzunarul fiecaruia dintre noi. Anvelope si jante noi la super preturi gasesti tot timpul anului pe Vadrexim.ro unde le si poti monta imediat la cumparare.
  2. Anvelope PREMIUM sau de BUGET? La fel ca si la alte produse si la anvelope, de cele mai multe ori, pretul reflecta performantele si calitatea acestora. Atunci cand vrem sa ne cumparam anvelope vara, anvelope de iarna sau all season intodeauna incercam sa alegem o varianta cat mai buna avand in vedere si banii de care dispunem. In functie de buget, avem de ales cam intre 3 variante: 1. daca bugetul este nelimitat, atunci alegem o varianta premium (Michelin, Goodyear, Dunlop, Pirelli, etc) si cu clase de performanta de top, sa zicem clasa A sau B la consum si clasa A la aderenta; 2. daca bugetul este unul mediu, atunci ne vom orienta catre o anvelopa de clasa medie gen Falken, Hankook, Kumho, Nexen, etc... si cu clase de performanta aproape la fel de bune ca si la cele premium; 3. daca bugetul este unul mai redus, atunci alegem o anvelopa de buget cu clase de performanta mai slabute, gen Taurus, Debica, Matador, Sailun, Kama, etc... Mai trebuie avut in vedere faptul ca atunci cand vorbim despre anvelope iarna performantele acestora nu mai sunt ca cele ale anvelopelor de vara intrucat cauciucul celor de iarna este mai moale pentru a fi aderent la temperaturi scazute si in mod implicit clasa de Consum nu mai este A nici macar la anvelopele premium, ci B sau chiar C la avelopele premium, ajungandu-se pana la G la anvelopele de buget. Daca vreti sa va schimbati anvelopele sau jantele incercati si pe vadrexim.ro, veti gasi aici super preturi la toate tipurile de anvelope si jante auto.
×
×
  • Create New...