Jump to content

[REZOLVAT] întrebare


iulik
 Share

Recommended Posts

 

 

  • Username : iulik
  • Problema întâlnită:cum pot să fac la tutorial gen ca pe b-hood pe pasuri? de exemplu m-aș putea lega de o verificare?
  • Detalii despre problemă: mai sus
  • Ce ai încercat să faci înainte să postezi?:

    primul pas vreau să-l fac să transporți un ghiozdan, ăla l-am făcut, dar cum pot face automat să îți dea pasul 2 după ce l-ai terminat pe primul? că gen vreau după ce duci ghiozdanu să te duci să dai examenu auto, și după ce termini cu examenu m-aș putea lega de verificarea dacă playerul are licența să-i dea automat pasul 3? folosesc gm burned, ms

  • Cod sursa (recomandat pastebin.com) : nui nev
  • Alte detalii :ms
Edited by iulik
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce jucatorul (sa zicem) a intrat in checkpoint sa transporte ghiozdanul, tot acolo unde ii scoti checkpoint-ul ii pui unul la driving school. Cand termina examenul auto, ai 2 optiuni: Prima ar fi ca te poti lega de virtual-ul jucatorului, si daca:

GetPlayerVirtualWorld(playerid) == playerid+1

(In cazul in care pui jucatorul in virtual-ul playerid+1 cand incepe tutorialul)

Atunci jucatorul este in tutorial si sub aceasta verificare il continua.

A 2-a optiune este ca poti crea o variabila, iar la fiecare pas, (sa zicem) TutorialStep[playerid]++. Cand termina examenul auto verifici:

TutorialStep[playerid] == 2

Si sub aceasta verificare continua tutorialul.

Respecta si vei fi respectat.

 

BigInt Pawn:

Pacman C++: 

Snake C++:

Minesweeper C++:

 

mattbb.cash

leaks.ro

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, iMatt said:

Dupa ce jucatorul (sa zicem) a intrat in checkpoint sa transporte ghiozdanul, tot acolo unde ii scoti checkpoint-ul ii pui unul la driving school. Cand termina examenul auto, ai 2 optiuni: Prima ar fi ca te poti lega de virtual-ul jucatorului, si daca:


GetPlayerVirtualWorld(playerid) == playerid+1

(In cazul in care pui jucatorul in virtual-ul playerid+1 cand incepe tutorialul)

Atunci jucatorul este in tutorial si sub aceasta verificare il continua.

A 2-a optiune este ca poti crea o variabila, iar la fiecare pas, (sa zicem) TutorialStep[playerid]++. Cand termina examenul auto verifici:


TutorialStep[playerid] == 2

Si sub aceasta verificare continua tutorialul.

și variabila ar fi new TutorialStep playerid == câte vreau eu la tutorial, sau cum?

Link to comment
Share on other sites

n-am inteles mai deloc smr, ti-am dat mesaj, sper sa-mi raspunzi, mai astept gen:

 

la variabile pui new x

te duci acolo unde e login pui pasu 1 variabila asta pasu 2 si asa mai departe ca-mi da batai mari de cap ce ai pus tu acolo, nu am priceput mai nimic =))

Link to comment
Share on other sites

unde trebuie sa duca ghiozdanul? intr-un CP?
Daca da, pui frate o singura variabila isTutorial[playerid] = 0; pe la inceputul gmului
si dupa in fiecare pas o verifici
dupa ce l-a spawnat de la login/register
sa ii dea istutorial =1, sa ii puna alt vw daca vrei (SetPlayerVirtualWorld(playerid, PlayerInfo[playerid][pID]) sau cum ai tu, am pus ID-ul din db ca sa fie unic, sa nu existe 2 jucatori in acelasi vw) si verifici daca istutorial == 1 && isplayerincheckpoint sa faca ce vrei tu bla bla

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...