Jump to content

PinDer

Member
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

Reputation Activity

  1. Like
    PinDer reacted to ReloadRETIRED in Cum sa iti faci calculatorul racheta   
    cica racheta, da ce ba eu lucrez la NASA ?
  2. Upvote
    PinDer reacted to Leonard in [REZOLVAT] Cum pot sa creez acest mini-sistem   
    Pai, cand un jucator da /report, sau /n, contorizezi report-ul sau n-ul intr-o variabila globala unde o actionezi la un timer de 1 secunda.
     
    Exemplu:
    Faci 2 variabile  globale:
    new reports, newbies;  
    Variabilele globale le initializezi la OnGamemodeInit cu 0
    public OnGameModeInit( ) { reports = 0; newbies = 0; return true; }  
    La comenzile de report si newbie pui:
    YCMD:report( playerid, params[], help ) { SCM( playerid, -1, "Reportul tau a fost trimis catre administratori!" ); reports ++; // aici aduni reporturile return true; } YCMD:/n( playerid, params[], help ) { SCM( playerid, -1, "Intrebarea ta a fost trimisa catre administratori!" ); newbies ++; // aici aduni intrebarile pe /n return true; }  
    Iar acum la un timer de 1 secunda verifici:
    task oneSecondTimer[ 1000 ]( ) { if( newbies || reports ) { foreach( new x : Player ) { if( PlayerInfo[ x ][ pAdmin ] ) { // aici ii formatezi textdrawul si adaugi newbies, respectiv reports } } } return true; }  
    Iar dupa ce un admin a raspuns la un report sau un helper a raspuns la o intrebare, doar scazi din cele 2 variabile.
    Eu ti-am dat un exemplu foarte simplu, bineinteles, poti face ceva mult mai smart cu iteratori, dar cum ai zis ca "Nu prea stiu ce as putea sa fac."... e cam greu. ???? 
×
×
  • Create New...