Jump to content

andrew

Member
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Reputation Activity

  1. Upvote
    andrew reacted to EraSy in [include] easyCheckpoints v0.1   
    Salutare.
    Astazi, nu aveam ce face, si m-am gandit sa imi continui gamemode-ul de la 0.
    Ma gandeam sa fac ceva sistem de GPS, si am ajuns la partea cu checkpoint-urile. 
    Folosind easyDialogs, m-am gandit, de ce nu as face ceva asemanator pentru checkpoint-uri?
    Ei bine, am facut un edit de la easyDialogs, pentru checkpoint-uri.
    Fiecare checkpoint ruleaza pe un callback diferit, fiind mai usor de folosit.
     
    Vechi:
    CMD:debug( playerid, params[] ) {     SetPlayerCheckpoint( playerid, 0.0, 0.0, 3.0, 5.0 );     CP[ playerid ] = 1;     return true; } public OnPlayerEnterCheckpoint( playerid ) { switch( CP[ playerid ] ) { case 1: { SCM( playerid, -1, "ai intrat in cp-ul 1" ); } } return true; } Nou:
    CMD:debug( playerid, params[] ) { return checkpointPlace( playerid, "debugCP", 0.0, 0.0, 3.0, 5.0 ); } CP:debugCP( playerid ) { SCM( playerid, -1, "Ai intrat in cp-ul debugCP" ); return true; } Functii utile: 
    //Aceasta functie pune un checkpoint jucatorului stock checkpointPlace( playerid, checkpoint[], Float: x, Float: y, Float: z, Float: size ) //Aceasta functie sterge checkpoint-ul jucatorului stock checkpointDestroy( playerid ) //Aceasta functia va returna numele checkpoint-ului pe care il ai, in cazul nostru 'debugCP' stock checkpointGet( playerid ) //Aceasta functie verifica daca ai un checkpoint, va return 0 daca nu ai sau 1 daca ai un checkpoint activ public checkpointIsActive( playerid )
    This is the hidden content, please Sign In or Sign Up  
    Daca v-a ajutat nu ezitati sa lasati un +1.
    Multumesc pentru momentul acordat citirii.
×
×
  • Create New...