Jump to content

Problema Turfs War


Angelli
 Share

Recommended Posts

Intrebare: Salut, am facut o chestie prin care la war daca intri pe turf sa ti dea virtual world x si cand iesi sa ti dea virtual world 0 doar ca functia e apelata la Timers si e executata mereu, iar partea cand iti da virtual world 0 e executata mereu cand nu esti pe turful pe care e pornit war-ul, chiar si dupa ce se termina war ul inca se apeleaza functia care ti da virtual world 0.
Cum pot sa fac sa nu se mai repete functiile deloc odata ce s au apelat o data ? Adica dupa ce am iesit din turf sa mi dea Virtual 0, text si atat, iar cand intru in Turful in care e war ul pornit, sa mi dea Virtual X si textul, doar o data si atat ?
Ai încercat să faci ceva înainte să postezi?: Da, am incercat sa pun anumite restrictii dar nu functioneaza

Link to comment
Share on other sites

if(InWar[factionid] != 0) CheckIfPlayerIsOnTurf(playerid); // asta o adaugi intr-un timer de 1 secunda

function CheckIfPlayerIsOnTurf(playerid) {
	if(IsPlayerInTurf(playerid, InWarTurf[PlayerInfo[playerid][pMember]]) && GetPVarInt(playerid, "PlayerOnTurf") == 0) {
		SendClientMessage(playerid, -1, "Ai intrat pe turf si ai fost transferat in alt VW."); 
		SetPlayerVirtualWorld(playerid, worldid); SetPVarInt(playerid, "PlayerOnTurf", InWarTurf[PlayerInfo[playerid][pMember]]);
	}else if(!IsPlayerInTurf(playerid, InWarTurf[PlayerInfo[playerid][pMember]]) && GetPVarInt(playerid, "PlayerOnTurf") != 0) {
		SendClientMessage(playerid, -1, "Ai iesit de pe turf si ai fost transferat in VW 0."); 
		SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); DeletePVar(playerid, "PlayerOnTurf");
	}return 1;
}
// InWar - variabila in care stocam id-ul factiunii care are un war activ
// IsPlayerInTurf - functia cu care verificam daca playerul este pe turful pe care este desfasurat war-ul
// InWarTurf - variabila in care stocam id-ul turfului pe care este desfasurat war-ul

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Manager

Streamer-ul iti ofera posibilitatea de a crea arii (in cazul tau CreateDynamicPolygon), poti crea arii de marimea turfurilor si te poti folosi de OnPlayerEnterDynamicArea si OnPlayerExitDynamicArea. Ca sa ma intelegi mai bine, aceste arii sunt turfuri ce nu se vad.

Te poti documenta aici.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...