Jump to content

Problema tickrate


UEVENDAUDINBUCI
 Share

Recommended Posts

Pai depinde unde se creaza acest 'lag'..

Cand te conectezi, cand te spawnezi, vezi ce iti consuma mult, deoarece scad foarte rau.

Si da poate sa fie de la host, am patit cand mi am luat un dedicat, nu era bine instalat si mergea doar pe 1 core si la orice faceam pe server scadea tickrate-ul de la 196 la 80, 40...

#define noob_level[MAX_PLAYERS];

function IHaveTheNoob(playerid){
	new randomlevelnoob = 0 + random(2);
	noob_level[playerid] = randomlevelnoob;
	switch(noob_level[playerid]){
		case 0: SendClientMessage(playerid, -1, "You f**king noob men, this is Babur's opinion");
		case 1: SendClientMessage(playerid, -1, "Brother, you are noob, nothing has changed");
		default: SendClientMessage(playerid, -1, "HA HA HA, YOU NOOB IN PAWN! HA HA HA!");
	}	
	Kick(playerid);
	return 1;
}
OnPlayerConnect return IHaveTheNoob(playerid);

 

cooltext370126435149439.png

Link to comment
Share on other sites

Topic mutat in categoria corespunzatoare. 

                                                                                                                              

Link to comment
Share on other sites

On 3/18/2020 at 6:21 PM, Flow said:

Pai depinde unde se creaza acest 'lag'..

Cand te conectezi, cand te spawnezi, vezi ce iti consuma mult, deoarece scad foarte rau.

Si da poate sa fie de la host, am patit cand mi am luat un dedicat, nu era bine instalat si mergea doar pe 1 core si la orice faceam pe server scadea tickrate-ul de la 196 la 80, 40...

samp e single core, nu ai cum sa faci samp ul sa mearga pe mai multe core uri, ai nevoie de un procesor bun pe single core.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 577777 locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...