Jump to content

[REZOLVAT] problema comanda /rac si /v gm burned


TheRexAdv
 Share

Recommended Posts

Username: DenisAdv
Problema întălnită: problema comanda /rac si /v gm burned
Detalii despre problemă: cand dau /rac nu se despawneaza masinile care sunt ale playerilor adica daca ex : daca intra emil si da /v spawneaza o masina si iasa de pe sv nu se despawneaza masina. 
Ce ai încercat să faci înainte să postezi?: am incercat sa fac tot ce e posibil am cautat in diferite parti si am primit crash la pawno.
Cod sursă (recomandat pastebin.com) : comanda cmd:v [https://pastebin.com/TYAbFbgM] / Comanda cmd:rac [https://pastebin.com/pU0JZKsy]
Alte detalii: Multumesc pentru Seriozitate si Timp Acordat!

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, DenisAdv a spus:

Username: DenisAdv
Problema întălnită: problema comanda /rac si /v gm burned
Detalii despre problemă: cand dau /rac nu se despawneaza masinile care sunt ale playerilor adica daca ex : daca intra emil si da /v spawneaza o masina si iasa de pe sv nu se despawneaza masina. 
Ce ai încercat să faci înainte să postezi?: am incercat sa fac tot ce e posibil am cautat in diferite parti si am primit crash la pawno.
Cod sursă (recomandat pastebin.com) : comanda cmd:v [https://pastebin.com/TYAbFbgM] / Comanda cmd:rac [https://pastebin.com/pU0JZKsy]
Alte detalii: Multumesc pentru Seriozitate si Timp Acordat!

acum ar trebui sa va mearga 

YCMD:rac(playerid, params[], help) {
	if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 3) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, AdminOnly);
 	new string[180];
	for(new car = 0, poolSize = GetVehiclePoolSize(); car < poolSize; car++) {
		if(IsValidVehicle(car)) {
			if(!VehicleHaveDriver(car)) SetVehicleToRespawn(car); 
		}	
	}
    for(new v = 0; v < MAX_SVEHICLES; v++) {
        if(ServerVehicles[v][vFaction] == PlayerInfo[playerid][pMember]) {
            if(!IsVehicleOccupied(ServerVehicles[v][vSpawned])) SetVehicleToRespawn(ServerVehicles[v][vSpawned]), Gas[ServerVehicles[v][vSpawned]] = 100;
        }           
    }
    format(string, sizeof(string), "AdmYCMD: %s a respawnat toate vehiculele nefolosite!", GetName(playerid));
	SendAdminMessage(COLOR_LOGS, string, 3);
	return 1;
}

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, AnduADV a spus:

acum ar trebui sa va mearga 


YCMD:rac(playerid, params[], help) {
	if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 3) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, AdminOnly);
 	new string[180];
	for(new car = 0, poolSize = GetVehiclePoolSize(); car < poolSize; car++) {
		if(IsValidVehicle(car)) {
			if(!VehicleHaveDriver(car)) SetVehicleToRespawn(car); 
		}	
	}
    for(new v = 0; v < MAX_SVEHICLES; v++) {
        if(ServerVehicles[v][vFaction] == PlayerInfo[playerid][pMember]) {
            if(!IsVehicleOccupied(ServerVehicles[v][vSpawned])) SetVehicleToRespawn(ServerVehicles[v][vSpawned]), Gas[ServerVehicles[v][vSpawned]] = 100;
        }           
    }
    format(string, sizeof(string), "AdmYCMD: %s a respawnat toate vehiculele nefolosite!", GetName(playerid));
	SendAdminMessage(COLOR_LOGS, string, 3);
	return 1;
}

 

merge foarte bine dar cele vehiculele cele personale nu se despawneaza de ce oare?

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, DenisAdv a spus:

merge foarte bine dar cele vehiculele cele personale nu se despawneaza de ce oare?

mai adauga asta sau nu stiu ce gm folosesti tu bafta if(CarInfo[vsid][Spawned] == 0) SpawnPlayerCar(vsid);

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, AnduADV a spus:

mai adauga asta sau nu stiu ce gm folosesti tu bafta if(CarInfo[vsid][Spawned] == 0) SpawnPlayerCar(vsid);

folosesc gamemode burned by skillz ???? incerc comanda si revin cu edit.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, DenisAdv a spus:

folosesc gamemode burned by skillz ???? incerc comanda si revin cu edit.

function DespawnVehicle(carid) {
    new dbid = FindSpawnID(carid);
    new playerid;
    if(IsPlayerInVehicle(playerid, carid)) return false;
    if(CarInfo[dbid][Spawned] != 0) DestroyPlayerCar(dbid);
    printf("Vehicle %d despawned. [db: %d]", carid, dbid);
    return 1;

sa fie de aici |? era dezactivata.

Link to comment
Share on other sites

da vad ca aeai bug la ce me-ai aratat 

function DespawnVehicle(carid) {
    new dbid = FindSpawnID(carid);
    if(CarInfo[dbid][Spawned] != 0 && IsVehicleOccupied(CarInfo[dbid][Spawned])){return 1;} else{DestroyPlayerCar(dbid); printf("Vehicle %d despawned. [db: %d]", carid, dbid);}
    return 1;
    //by Andu obtimatizat bug
}

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...