Jump to content

Servere copiate


Jakewow
 Share

Servere copiata  

32 members have voted

  1. 1. Ce baza de date folosesc cel mai mult serverele nou deschise(nu neaparat fantoma)

    • Daca nu e fantoma si e bun - baza facuta de ei
    • baza bigzone
    • baza bottles
      0
    • baza burned


Recommended Posts

Ce baza de date folosesc cel mai mult serverele nou deschise(nu neaparat fantoma) ?

Ma gandesc ca daca sunt servere fantoma, isi fac ei baza lor

Ma rog, pe mine ma intereseaza sa vad asa, toate serverele care se deschid/inchid peste noapte, pe majoritatea ce gm(+baza) vedeti?

 

puneti voi in comentarii daca nu se regaseste in sondaje

Edited by Jakewow
Link to comment
Share on other sites

am dat si io un vot, frumos elegant cat de cat ????

    _________________________________________________
    |                                                        _________             |
    |    |    /          /|        |\            |      /                   \          |
    |    |  /        /   |          |  \          |      |                              |
    |    |/       /     |           |    \        |      |                              |   
    |    |\              |           |      \      |      |        _____            |
    |    |  \            |           |        \    |      |                 \           |
    |    |    \          |           |          \  |      |                   |          |
    |    |      \        |           |            \|      \_________/           |
    |_______________________________________________|

Link to comment
Share on other sites

  • essex locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...